Forlagskursus: Brug Twitter og LinkedIn til at få (fag)bøgerne ud

Kursus for forlagsmedarbejdere og forlæggere:
Sådan bruger forlaget – og dets forfattere – LinkedIn og Twitter

Forlagskursus 25.august - Brug LinkedIn og Twitter, når (fag)bogen skal udTribal Marketing for bogbranchen!

Tid og Sted:
Tirsdag den 7. februar 2017  Klokken 13.00 -17.00
La Oficina,  Suomisvej 4 1927 Frederiksberg
Pris: 895.- plus moms , Prisen er inklusiv forplejning samt bogen “Forfatterens guide til sociale medier”

LinkedIn er businessplatformen, hvor også den danske (fagbogs)læser går efter troværdig og professionel indsigt gennem netværket.  Twitters kilde springer konstant med nyheder og nicheviden og er samtidig vandingshullet, hvor medie- og kommunikationsfolk mødes og deler nyt.

Disse to sociale medier er uomgængelige, hvis du vil synliggøre bøger over for et kræsent publikum og sørge for, at kendskabet spredes maksimalt.

Hvem kan deltage:

Halvdagskurset er målrettet forlagsmedarbejderen, der ønsker at forbedre forlagets tilstedeværelse på de sociale medier, og som skal hjælpe forlagets forfattere med at tage deres egne profiler i brug.
Kurset går i detaljer med mange af de – ofte oversete – funktioner, der kan åbne for succesfuld markedsføring uden investering i andet end tid og kreativitet.

Tribal marketing:

Du lærer først og fremmest grundforudsætningerne for en vellykket Tribal Marketing, markedsføring på sociale medier for et nichepublikum. Dernæst går vi i detaljer med de to platforme.
På LinkedIn lærer du blandt andet om eksponering af bøger og forfatterskaber på personlige profiler og på virksomhedssider, om tilpasning og brug af virksomhedssider og showcasesider og om brugen af Long Posts (blogs) og LinkedIn Pulse.

På Twitter lærer du bl.a. at følge og at skabe stammer omkring en bog/bogserie/forfatterskab,  at bruge tagging på den mest hensigtsmæssige måde, samt at skabe followers.

For begge platformes vedkommende bruger vi tid på at gennemgå forskellige typer af de vigtige statusopdateringer, som gerne skal deles af rigtig mange. Vi taler også motivation og  årsplanlægning.

Deltagerantal:
For at maksimere udbyttet af kurset er deltagerantallet begrænset til 12.

Du skal ikke være en haj for at deltage:
Målgruppen er forlagsmedarbejdere, der er på de sociale medier, men ikke betragter sig selv som hajer til det – endnu.
For at få det optimale ud af kurset vil det være en absolut fordel, at forlaget på forhånd har oprettet en LinkedIn side hhv en Twitterprofil, da kurset IKKE gennemgår, hvordan sådanne oprettes fra bunden.
Hvis man ikke har, må man blot følge med, så godt man kan.

Underviser:
Kursusleder er Abelone Glahn, forfatter, forlagsejer og journalist med speciale i sociale medier og synlighed.

Altså: Tid og Sted:
Tirsdag den 7. februar 2017
Klokken 13.00 -17.00
La Oficina
Suomisvej 4
1927 Frederiksberg

Kom gerne i god tid, hvis du vil sætte en computer til.

Pris:
895.- plus moms
Prisen er inklusiv forplejning (kaffe, the, vand samt lækker eftermiddagskage) og Bogen “Forfatterens guide til sociale medier”

Klik her for at betale kursusgebyret nu og sikre dig en af de eftertragtede pladser på forlagskurset  med det samme.

Gem

Abelone Glahn

Leave a Reply Text

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.