Forfatterkurser i 2017: Lær at bruge sociale medier

Tirsdag den 24. januar 2017 13.00-17.00
glahn-forside-1-hvidF
orfatter online: Grundkursus for forfattere og forfatterspirer i Sociale Medier.

Kom frisk, hvis du er forfatter, mikroforlag, skribent, selvudgivere eller bare på vej med en bog.
Et orienterende og inspirerende kursus, der kommer omkring LinkedIn, twitter, facebook og Instagram.
For den tøvende, ikke så trænede.

Vi fokuserer på, hvad du skal lægge mærke til som forfatter, så du kke begår fejl, men får flere læsere og flere foredrag/oplæsninger.

Pris: 785.- kr inkl forplejning samt bogen “Forfatterens guide til sociale medier”
(Har du bogen i forvejen , kan du bytte til en af de andre bøger i Amediashop uden ekstra beregning)

Tilmelding her


LinkedIn er god til at markedsføre bøger på
Tirsdag den 31. januar 2017 13.00-17.00
Skab synlighed om din (fag)bog og få flere foredrag via LinkedIn
Brug LinkedIn til at skabe en professionel synlighed om din fagbog over for det rigtige publikum.
“Tribal marketing” for nicheforfattere, akademikere og professionelle skribenter med et fagligt kræsent publikum.
Lær bl.a. at blogge på LinkedIn og at udnytte søgefunktionerne til at finde dine læsere.
Særligt dig, der har skrevet eller er på vej med en fagbog, kan udnytte LinkedIns flere end 467 millioner brugere!

Pris: 785.- kr inkl forplejning samt bogen “Forfatterens guide til sociale medier”
(Har du bogen i forvejen , kan du bytte til en af de andre bøger i Amediashop uden ekstra beregning)
Tilmelding her

 


 

linkedin-twitterTirsdag den 7. februar 2017-13.00- 17.00
Kursus for forlagsmedarbejdere og forlæggere:
Sådan bruger forlaget – og dets forfattere – LinkedIn og Twitter
Halvdagskurset er målrettet forlagsmedarbejderen, der ønsker at forbedre forlagets tilstedeværelse på de sociale medier, og som skal hjælpe forlagets forfattere med at tage deres egne profiler i brug. Hovedvægt på LinkedIn og Twitter.
Kurset går i detaljer med mange af de – ofte oversete – funktioner, der kan åbne for succesfuld markedsføring uden investering i andet end tid og kreativitet.
Pris: 895.- plus moms
Prisen er inklusiv forplejning (kaffe, the, vand samt lækker eftermiddagskage) samt bogen “Forfatterens guide til sociale medier”
(Har du bogen i forvejen , kan du bytte til en af de andre bøger i Amediashop uden ekstra beregning)
Tilmelding her

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Abelone Glahn

Leave a Reply Text

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *